1. Registrace
Vyplněním a odesláním registračního formuláře (online nebo e-mailem), který je považován za závaznou přihlášku k účasti na kemp, kroužek nebo jinou akci CPA, se objednavatel (zákonný zástupce) zavazuje k účasti registrované osoby. Akce jsou pořádány CrossPark Akademií, z.s., ve spolupráci s JFA České Budějovice z.s.
Součástí registračního formuláře jsou tyto přílohy, které musí být objednavatelem akceptovány:
- Všeobecné účastnické podmínky.
- Pokyny k platbě.
- Řád akce (příměstského tábora, kempu nebo kroužku).
- Souhlas zákonného zástupce s obsahem všeobecných podmínek a řádu akce.
- Prohlášení zákonného zástupce o bezinfekčnosti a lékařské zdravotní potvrzení účastníka (pokud je požadováno).
Po vyplnění a odeslání registračního formuláře budou objednavateli tyto přílohy zaslány na uvedenou e-mailovou adresu. Přílohy č. 4 a 5 musí účastník odevzdat při nástupu na akci, jinak se nemůže akce zúčastnit.
2. Placení účasti, odvolání, registrace a storno podmínky
Je třeba dodržet pokyny k platbě, které objednavatel obdrží po vyplnění a odeslání registračního formuláře. Cena jednotlivých akcí (kempy, kroužky nebo tábory) je uvedena v pokynech.
Víkendové kempy je třeba uhradit nejpozději do 14 dní před jejich zahájením, sportovní kroužky pak do prvního dne nástupu na kroužek. Nezaplacená registrace bude automaticky zrušena a místo nabídnuto náhradníkovi.
Storno podmínky
Objednavatel může registraci kdykoliv zrušit, musí však respektovat následující storno podmínky:
- Při zrušení registrace na akci do 30 dnů před jejím zahájením činí storno poplatek 50 % z uhrazené částky.
- Při zrušení registrace do 14 dnů před zahájením akce činí storno poplatek 80 % z uhrazené částky.
- Při zrušení registrace 7 dnů nebo méně před zahájením akce nebude vrácena žádná částka.
Výjimkou je nenastoupení z důvodu nemoci, které bude řešeno po individuální domluvě.
V případě porušení řádu akce, neuposlechnutí pokynů trenérů a vedoucích nebo vyloučení z důvodu nevhodného chování nemá objednavatel nárok na vrácení uhrazené částky.
3. Organizační náležitosti a bezpečnostní nařízení
Podrobné informace o programu a organizačních pokynech budou objednavateli zaslány nejpozději 7 dnů před zahájením akce.
Všichni účastníci jsou povinni respektovat řád akce a bezpečnostní pravidla. Nedodržování těchto pravidel může vést k vyloučení z akce bez nároku na finanční náhradu.
4. Změny programu
Pořadatel si vyhrazuje právo provést změny nebo doplnění programu akce, a to kdykoliv až do jejího zahájení. O veškerých změnách bude objednavatel včas informován.
5. Důvěrnost informací a zpracování osobních údajů
Veškeré poskytnuté informace budou použity výhradně za účelem administrativního zpracování a marketingové komunikace v souvislosti s akcemi CPA a nebudou sdělovány třetím stranám.
Vyplněním a odesláním registračního formuláře objednavatel uděluje souhlas ke zpracování osobních údajů podle nařízení GDPR a platného zákona ČR. Dále souhlasí s využitím fotografií, videí a zvukových záznamů z akce pořadatelem pro marketingové účely bez omezení.
6. Závěrečná ustanovení
Práva a povinnosti účastníků i pořadatelů se řídí občanskoprávními předpisy ČR. Případné spory budou řešeny u příslušných soudů v České republice.
Objednavatel potvrzuje, že se seznámil s všeobecnými podmínkami a zavazuje se je dodržovat.